فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز
فونت زیبا ساز
SMS ASHEGHONEH - اتحاد
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
PlaySong.IR

SMS Asheghaneh

سلام به اون عزیزی که فاصله ها باهاش دارم

تو دفتر خاطره هام خاطره ها باهاش دارم

آرزوی دیدن اون صورت زیباشو دارم

آخر حرفمم اینه هرجا باشه دوسش دارم

SMS Asheghaneh


تو مثل دعای مادرم از ته دل می آیی …

SMS Asheghaneh

بدنم موج برمیدارد روی دریای خیالت

کوبانده می شوم به ساحل تنهایی و شن های داغ خواستن

تو را درخود فرو می کشند و کفم بریده می شود از شوق شیدایی !

SMS Asheghaneh

اس ام اس عاشقانه

اس ام اس عاشقانه

SMS Asheghaneh

آنقدر برای تو بوده ام که دیگر من برایم غریبه است

اینگونه است که وقتی میروی می میرم چون نه تو را دارم و نه خودم را…

SMS Asheghaneh

رفت بدون گفتن خدانگهدار

شاید میدانست بدون او حتی نمیخواهم خدا نگهدارم باشد !

SMS Asheghaneh

سخت است از شدت بغض گلو درد بگیری

و همه بگویند لباس گرم بپوش !

SMS Asheghaneh

اس ام اس عاشقانه

اس ام اس عاشقانه

SMS Asheghaneh

گاهی وقتا زندگی یعنی دوست داشتن تو

بی هیچ امیدی برای داشتنت !

SMS Asheghaneh

چه کسی باور کرد ؟

جنگل جان مرا ، آتش عشق تو خاکستر کرد !

SMS Asheghaneh

یادم رفته بچه که بودم آرزوهام چی بوده

ولی از این مطمئنم که چیزی که الان هستم

آرزوی بچگیام نبوده و نیست !

SMS Asheghaneh

اس ام اس عاشقانه

اس ام اس عاشقانه

SMS Asheghaneh

من تو را دوست داشتم

تو اما بگذار حفظ شود آبروى دل در سه نقطه ها

SMS Asheghaneh

زمستان نیست

دلتنگی توست که می لرزاند چهارستون دلم را…

اس ام اس عاشقانه سری 15

SMS Asheghaneh

تو و خوشبختی چقدر شبیه به همید

به هیچ کدامتان نرسیدم

اس ام اس عاشقانه سری 15

SMS Asheghaneh

اس ام اس عاشقانه

اس ام اس عاشقانه

SMS Asheghaneh

گاهـــ? …

نم?شـــــــه دســت از دوســـــت داشتن ?کــ? برداشــت

حــــــــــــــــــــــت? وقتــــ? ازش دلخــــــوری !

SMS Asheghaneh

در قلــــــــــــب کوچکـم

فـرمانروا?ــــــــــــ? م?کـنی

بدون ه?چ نائب السلطنه ا?

کس? نم?داند چه لذتــــــــــــــــ? دارد

بـهتر?ن پادشاه تار?خ را در دل داشــــــــــتن !

SMS Asheghaneh

میگویند دنیا زندانی بیش نیست

کاش حبسِ اَبَد ببُرند برایمان و تــــو هم سلولیِ من باشی!

SMS Asheghaneh






تاریخ : سه شنبه 92/12/27 | 11:43 عصر | نویسنده : SAJAD HASANI | نظرات ()
.: Weblog Themes By BlackSkin :.

جاوا اسکریپت